Informācija par semināru:
Seminārā pārrunāsim kādiem virsgrāmatas posteņiem ir jāpievērš īpaša uzmanība.
Kā novērtēt debitorus bilances datumā un uzrādīt šaubīgos parādus UIN deklarācij
✔️Kas ir mainījies no iepriekšējā gada pārskata sagatavošanas?
✔️Kļūdu labojumu atspoguļošanu pārskata posteņos
✔️Krājumu risinājumi: izveide, zudumi, atšķirības inventarizācijās.
✔️Kā pareizi veikt specifisko aktīvu inventarizāciju
Semināra laikā lektore skaidro aktuālos jautājumus par visu, kas
attiecas uz semināra tēmu - aktualitātēm gada pārskata sastādīšanā,
kā
arī atbild arī uz semināra apmeklētāju padziļinātiem, specifiskiem
jautājumiem.
Semināra lektors
Jūlija Bojarenko – ekonomikas maģistre M.sc.oec., mācību literatūras autore, pasniedzēja ar vairāku gadu pieredzi, praktizējošā sertificētā grāmatvede-auditore
Seminās notiek:
06.12.2024 no 9.30-12.30 - tiešsaistes formātā, izmantojot Zoom video konferences platformu.
Vebināra izdales materiāli tiks nosūtīti Jums elektroniski pirms vebināra norises.
.Tagad Jūs varat piedalīties apmācībā, ērti iekārtojoties savā mīļākajā krēslā ar krūzīti tējas vai kafijas!
Pie tam, Jūs varat ne tikai klausīties lekciju, bet arī uzdot jautājumu lektoram un izklausīt citu klausītāju viedokli.
Tas ir ātrs veids, kā ātri izprast tēmu un nekavējoties lejupielādēt nepieciešamo informāciju savā datorā. Jūs noteikti novērtēsiet mūsu konferenču priekšrocības!
Dalības maksa:
EUR 55.00-pastāvīgajiem klientiem*
EUR 65.00- pārējiem semināra klausītājiem (neesam pievienotās vērtības nodokļa (PVN) maksātājs)
Atlaides:
*Pastāvīgiem klientiem (ja ir vismaz 3 apmeklējumi pēdējo 2 gadu laikā) atlaide 10% apmērā .
Ja ir atlaide, lūdzu norādiet no kurienes tā ir.
Svarīgi: rēķini tiks sagatavoti, pamatojoties uz reģistrētajiem pieteikumiem, un nosūtīti elektroniski pirms pasākuma.
Par jebkādām semināra izmaiņām Jūs tiksiet iepriekš informēti.
Gadījumā, ja uz semināru piereģistrējas nepietiekams dalībnieku skaits, tas var tikt atcelts vai pārcelts uz vēlāku laiku.